Thursday, March 17, 2011

tipu lg....

tipu lg...
menipu!
ditipu!
tertipu!...
tipah tertipu bang.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....huhuhu

aku bkn nk crita pasal tipah tp
skrg nk crita sal tipu menipu...
aku nk tnya korang..
kenapa kita mesti menipu....?????
np nk tipu??
konpius ni...huhuhu...adkah sbb kta sering ditipu
so,kta tipu org blik...huhuhu
sbnarnya yg lg aku konpius ...
ad jgk org mnipu utk kpntingn dri...
np msti pntingkn dri...
lg aku konpius...hmmmmm!!!!

tp yg aku tahu, byk sebab 
sebenarnya org suka tipu org ni....
ehhh..korang!!..
korang tau x dosa orang yang suka menipu??
dosanya mmg berat.... org menipu ni bagaikan
menggambil sepotong api neraka yang akan di rasakannya
dan di bawanya pada akhir hayat & akhirat nanti.

so, korang ...aku xde pe2 nk ckp dh...
korang renung2kn n slmt meramal...huhu
chow!!

No comments:

Post a Comment