Monday, March 14, 2011

assignment ....ooohhh...assignment!!!!

salam korang...
lame dh aku xjenguk blog aku ni,
bersepah dh ni haaa.. !!
hehehe...cm dlm blik aku jer...bersepah..(mood mls dtg)...
blog pon leh bersepah kot???...
huhu....
skrg ni topik yg aku nk kongsi2 kt korang
ni xleh xbkn esamen (assignment)..
yela..bila duk "u" ni... esamen 2 perkara biasa
bg stiap student...
nk ikutkn mood yg mls 2..mmg la sume org mls,
tp mls ke rjin ke terpksa aku kne bt
sbb kalu aku xbt, aku xde mrkh...huhuhu..
nk cter bab esamen ni, ad la crite nk kongsi
nga  korang..hhuhuhu...
ni story msa aku sem 1 dlu,  nk dbuat critanya aku
dlu jenis yg xambik kisah sangat pasal esamen ni....
esamen ni bkn esamen individu tp esamen kumpulan....
esamen ni bg aku dlu...alaaa...
remeh!!
mudah!!
senang jer...
wt last minit pon xpe,,..
bajet sempat la....huhuhuhu..
n ap yg bermain dalam pkiran aku msa 2...yela, mungkin ahli2 dlm group aku
akn cari aku utk bncang .....
tp sebenarnya aku silap...
ahli group aku xpeduli pn psl aku...dorang xcari pon aku...
padahal itu dh jd tggungjwb aku untuk cri ahli group aku....
yg plg aku kesalnya sampai skrg ni aku xambik tahu pn sal
mse utk submit esamen 2...adoyai!!!!  
smpai la 1 ari 2 msa dlm kuliah aku dgr org sblh aku tgh ckap
sal submit esamen...
n dri situ la aku mla sedar...
aku jd gelabah...xtau nk bt ap...
aku dberitahu bhawa
yg ahli group aku dh pon submit esamen 2...
aku dh jd bingung xtau nk wtpe..ap yg bermain dalam pkiran aku
mse 2 tentunya mrkh...pasti akn dtolak..arghhhhh!!!!!!
aku ambik keputusan  utk jmpa lecturer..
yela, bla
dh jmpa 2 ap lg, mcm2 jenis ceramah aku kena...huhuhu!!!
nsib bek la msa 2 lecturer bg aku peluang kedua ....
msa 2 aku xtau nk bygkn betapa happy nya aku rasa.....
bla dh jd mcm ni, bru la aku menyesal  dan aku nekad
tndakan2 mcm ni xkn aku ulangi...
alhamdulilh.. peristiwa 2 bg pengajaran yg bernilai pd aku...skrg ni aku dh jd 
seorg yg  komited n bertggungjwb dgn ap yg aku 
bt, bkn saja dlm bt esamen.....


jd...huhuhu
aku harap korang sume
xbt tndakan yg sma tau.....

ingatlah...
bla kta dh dpt peluang msuk u ni...
gunalah peluang 2 dgn sebaeknya ...
xde sape bleh tlg kita kcuali dri kte
sendri....

chow!!!!...

2 comments: