Thursday, March 17, 2011

saya org baik ????..

xkenal maka XCINTA.....
xkenal jg org MENGATA...
nk kenal  malu BERSUARA,...
dh kenal pasti JATUH CINTA.........

adoiiiii!!!!!!!...
kta pujangga buatan sendri...mana ada jual kt kedai...hehehe

salam korang...
aku ari ni bkn nk berpujangga tau..
korang fham mksudnya???
xfaham???
ke bt2 xpaham...??
hehehe...
aku peduli apa korang faham ke x...
huhuhu...
aku sebenarnya nk cerr..cerrr..crite kt korang ni
pasal org zaman skrg ni la...
susah kta nk faham sikap org zaman skrg ni ...
mcm2 perangai ...
kalu ikut org klate oyak...
mcm2 peseng....hehe..
ad yg baik pada luaran...tp
dlm hancur....mksud aku org zaman skrg ni, nmpak je baik tp
sebenarnya jahat mcm hape ntah!!!!
ad jgk yg luar nmpk jahat, buruk, xcome...
tp dlm hati...baik je...mulia....hehehe, jgn marah!!
bg aku dua2 sma je....dua2 xblh pakai.... tp 2 bg aku la...
mgkin ad dikalangn  korang yg xbrape nk xstuju dgn pndangn aku...kn??
xpe, aku xkisah...tp..
mmg susah nk cari org yg btol2 smpurna dlm dunia ni...

ok....berbalik pulak pd kta2 pjangga yg aku cipta sndri  2...
hahaha...korang tau mksd dia ???
xtau???
xpaham??..ehhhh..dh bjuta aku kali tnya ni...huhuhu
yela2...aku crite...
mksd pujangga aku 2 ... yela, kbanyakn org, sbb xknal...
org akn mengate kta mcm2,..
org zaman skrg ni ske sgt
memaki, mengumpat, mengata org mcm2...
sbb ap??
sbb xkenal hati ke hati...
mcm mn orgnye.....??
siapa dia sbnrnya...
????...kte xprasan n xambik tahu pon pasal bnda 2...
yg kta tau ...mengumpat, mengata.... ap org lain ckp, btol la 2 bg kte....
aku xkta kt sapa2...
aku just nk luah ap yg aku rasa je..
2 je...xde mksud len...
sbb bg aku, org zaman skrg ni kbyknnya mmg mcm 2...
tp xsume...korang jgn slh paham...

aku xkta aku ni baik sgt orgnya...
aku just arap org2 perangai yg mcm ni xde dlm dunia ni...
KENALI RAKAN2 KITA dri hati ke hati ..tau...
chow!!!...

No comments:

Post a Comment