Friday, March 25, 2011

kenangan bersama mereka....

salam...

perhatian!!!
perhatian!!
huhu..cm nk wt pengumuman plak dh...huhu
cm nk bca brita pon ada...
....xde!!..xde!!.

bkn nk bca brita, xpon nk bt pengumuman ..
tp ari ni aku nk kabor( org ganu ckp)..
nk crita la ckt kt korang saat2 aku ngan kekawan
aku ..

kenangan bersama kawan2 ni
mmg kenangan yg terindah la
bg aku xpon korang sume la...aku pasti!!!
...sbb kt cni bkn cm kt umah bro...lain sgt2..
kt umah mungkin ada mak, ayah, adik2, abg kte,
akak kte kn??
kalu nk makan,
mak, xpon kakak kte yg tlg msk..
diorg jgk yg tlg bsuh kain...mcm2 la...
..btol x??
suasana kt umah mmg beza ngan tggl kt
u ni...hhuhuhu..

kt  u ni,  kte kna berdikari..
nk mkn ...
nk minum..
basuh kain..
nk g kuliah ....
wt pe2 je la...
kna wt sndri jer..xde sapo blh tlg.....huhuhu..

so, kt sni yg pling kte rapat..
yg mungkin ambik tahu sal kte,
yg bleh bantu kte ..
yg nk teman kte...
yg bt kte xrsa sunyi...
yg bt kte ktwa..
yg bt kta bhagia..
yg bt kta belajar utk berusaha,.
yg knalkn kte dengan erti persahabatan..
yg...yg...yg...yg...mcm2 lg la....
sapo lg kalu bkn..KAWAN-KAWAN kite..

tp jka kte btol pilih kwn...
jka kwan ikhlas nk kwn dgn kte..
mungkin kte akn jumpa erti
sebuah pershabatan sejati..jika tdak
mungkin sbliknya akn berlaku.....huhu
amboi!!!! steady la..... cm baca sajak pulak...hehehe..

skrg aku nk tnjuk kt korg
beberapa gamba kenangan
masa ngan kekawan...












ok..ni je la yg aku leh tnjuk kt korg
gmba2 aku bersma kekwn..
nk tgk lg...??
next entry ek...
chow...

No comments:

Post a Comment